Artwork-1.svg

DIVIZIA
BUSINESS GROWTH

Lărgește orizontul
companiei tale

Identificăm împreună linii de acțiune și alternative strategice pentru ca proiectele tale de dezvoltare imobiliară să își atingă potențialul. Avem disciplina, reziliența și expertiza necesară pentru a transforma un proiect imobiliar într-o sursă generatoare de valoare.

Land
Development

Orice decizie de a porni un proiect de dezvoltare imobiliară se întemeiază pe o cunoaștere aprofundată a locului și a mediului său înconjurător. Miza finală a strategiei de dezvoltare este echilibrul optim între maximizarea profitului și minimizarea riscurilor aferente date de specificul locului ales.

Echipa noastră reușește să furnizeze date solide legate de terenuri pentru a descoperi și a evalua noi oportunități de dezvoltare.

Oferim consultanță în procesul de bugetare și previziuni imobiliare bazate pe o înțelegere profundă a tuturor sectoarelor imobiliare.

Realizăm rapoarte de due-diligence pentru a evalua riscurile potențiale asociate achiziției terenului și a te ajuta în combaterea acestora.

Avem echipe interne de juriști și ingineri proactivi ce oferă clienților noștri date în timp real.

Echipa noastră dedicată de Land Development a reușit să finalizeze unele dintre cele mai de succes tranzacții de terenuri din România.

Full-cycle
Development

Structura multi-disciplinară a echipei Conadi aduce valoare adăugată în fiecare proiect de dezvoltare imobiliară, prin integrarea expertizei încă din stadiul de pre-fezabilitate, modelare și master plan, facilitarea finanțării, proiectare, construcție și până în etapele finale de marketing, vânzări și management operațional post-vânzare.

Ne ajutăm clienții să se asigure că proiectele lor sunt viabile și cu caracter livrabil, prezentând analize documentate și consultanță strategică în toate etapele ciclului de dezvoltare.

Oferim perspective clare asupra viitorului unui proiect potențial pentru a asigura investiția clienților noștri.

Stabilirea acțiunilor specifice în timpul execuției, recepției și livrării unităților

Procesul de coordonare înainte de construcție pune bazele unui proiect de succes. Această fază ar trebui să includă trecerea prin orice posibil scenariu care poate fi întâlnit în timpul construcției. Ca urmare, planul final va fi complet unic pentru fiecare activitate specifică.

Asigurăm managementul întregului proces de construcție de la inițierea proiectului, planificare, execuție, monitorizare și, odată ce echipa îndeplinește toate obiectivele de finalizare, încheierea proiectului.

Stabilirea echipei de vânzări, a instrumentelor și acțiunilor ce asigură soluții personalizate de marketing și comunicare la nivel strategic. Scopul final stă în oferirea unei experiențe excepționale de cumpărare pentru potențialii proprietari.

Oferim soluții eficiente și de calitate pentru administrarea asset-urilor

Research &
Valuation

Procesul de evaluare a unei investiții imobiliare are, de regulă, un parcurs standardizat, menit să fie instrumentat de către un expert evaluator acreditat. Diferența între un expert evaluator oarecare și unul Conadi stă în capacitatea de a rezolva spețe dificile, iar aici expertiza tehnică a echipei noastre primează.

Echipa noastră realizează rapoarte de evaluare care cuprind: instrucțiunile pentru procesul de evaluare, baza de evaluare – tipul valorii, scopul evaluării și rezultatele analizei care a condus la o opinie asupra valorii.

Analiza valorii investiției este un proces provocator. Oferim cunoștințele și expertiza noastră în identificarea valorii investiției luând în considerare mai multe criterii, inclusiv, dar fără a se limita la, randamentul investiției, strategia de investiție și nivelurile de risc.

Echipa noastră furnizează clienților evaluările tehnice necesare pentru a crea rapoarte cu informații relevante. Ne asigurăm că obțin o valoare reală înainte de a se angaja în orice investiție.

Echipa noastră se va asigura că decizia de a alege o locație sau un tip de afacere se bazează pe o perspectivă clară asupra viitorului proprietății sau investiției potențiale.

Prin monitorizarea parametrilor tehnici, clienții noștri obțin starea reală actualizată a activelor lor și ne permite să luăm măsuri imediate pentru a păstra cei mai buni parametri.

Property & Facility
Management

Factorul diferențiator al echipei de PM & FM Conadi stă în capacitatea de a oferi soluții în spectru larg, acoperind fiecare provocare apărută în managementul unei clădiri complexe. Miza finală este transformarea clădirii într-un ecosistem mereu în echilibru ce oferă experiențe bune de utilizare a spațiului la costuri cât mai mici.

Pentru funcționarea optimă a clădirii, echipa noastră este responsabilă de întreținerea, repararea, testarea și verificarea echipamentelor aferente proprietății. Efectuăm revizii tehnice periodice la sistemele HVAC (centrale termice, chillere, splituri, perdele de aer), coordonăm reparațiile și montajul echipamentelor și pompelor HVAC, oferim mentenanță tehnică preventivă, predictivă și corectivă.

Propunem și implementăm soluții inteligente de creștere a eficienței energetice. Efectuam evaluări inițiale a potențialului de reducere a consumului de energie continuând cu monitorizarea consumului, optimizarea programelor de funcționare a echipamentelor, analiza și propuneri de modificări tehnice precum și oferirea unor soluții specifice. 

Oferim servicii profesionale de întreținere a sistemelor electrice ale clădirii prin efectuarea de revizii tehnice periodice la grupuri electrogene, sisteme de curent redus, tablouri electrice, revizii stații de transformare, instalații de împământare și înlocuire echipamente defecte și reparații.

Oferim servicii de întreținere instalații sanitare prin revizii stație de pompare, rețea de canalizare, revizii instalații de stingere și reparații stație hidrofor.

PROIECTELE NOASTRE

Parteneriate sub blazonul valorii

În 25 de ani de activitate am învățat că cel mai de preț asset într-o companie de consultanță este un portofoliu de proiecte de succes alături de principalii jucători ai pieței. Împreună cu ei am creat standarde de bune practici într-o piață dinamică și plină de provocări.

CLIENȚII NOȘTRI
Proiectele noastre

Parteneriate sub blazonul valorii

În 25 de ani de activitate am învățat că cel mai de preț asset într-o companie de consultanță este un portofoliu de proiecte de succes alături de principalii jucători ai pieței. Împreună cu ei am creat standarde de bune practică într-o piață dinamică și plină de provocări.

CLIENȚI NOȘTRI
CONADI ÎN CIFRE

Cifre ce măsoară succesul ultimilor 5 ani.

Împreună cu partenerii noștri cucerim zi de zi noi teritorii din piața de rezidențial, industrial și retail. Cifrele ultimilor 5 ani stau mărturie pentru succesul și anvergura proiectelor Conadi.

BIROUL NOSTRU

str. Nordului, nr. 24 – 26, Țiriac Center,  sector 1, București

ABONEAZĂ-TE LA NEWSLETTER

© 2022 Conadi | All rights reserved
Brand Strategy & Web Design – Mugurel Frincu

Terms and Conditions

Terms and Conditions

Welcome to Conadi Imob Construct S.R.L.‘s Website!

These terms and conditions outline the rules and regulations for the use of Conadi Imob Construct S.R.L.‘s Website, located at www.conadi.ro.

By accessing this website we assume you accept these terms and conditions. Do not continue to use Website Name if you do not agree to take all of the terms and conditions stated on this page.

The following terminology applies to these Terms and Conditions, Privacy Statement and Disclaimer Notice and all Agreements: “Client”, “You” and “Your” refers to you, the person log on this website and compliant to the Company’s terms and conditions. “The Company”, “Ourselves”, “We”, “Our” and “Us”, refers to our Company. “Party”, “Parties”, or “Us”, refers to both the Client and ourselves. All terms refer to the offer, acceptance and consideration of payment necessary to undertake the process of our assistance to the Client in the most appropriate manner for the express purpose of meeting the Client’s needs in respect of provision of the Company’s stated services, in accordance with and subject to, prevailing law of Romania. Any use of the above terminology or other words in the singular, plural, capitalization and/or he/she or they, are taken as interchangeable and therefore as referring to same.

Cookies

We employ the use of cookies. By accessing www.conadi.ro, you agreed to use cookies in agreement with the Company Name’s Privacy Policy.

Most interactive websites use cookies to let us retrieve the user’s details for each visit. Cookies are used by our website to enable the functionality of certain areas to make it easier for people visiting our website. Some of our affiliate/advertising partners may also use cookies.

License

Unless otherwise stated, Conadi Imob Construct S.R.L. and/or its licensors own the intellectual property rights for all material on www.conadi.ro. All intellectual property rights are reserved. You may access this from Website Name for your own personal use subjected to restrictions set in these terms and conditions.

You must not:

  • Republish material from www.conadi.ro
  • Sell, rent or sub-license material from www.conadi.ro
  • Reproduce, duplicate or copy material from www.conadi.ro
  • Redistribute content from www.conadi.ro

This Agreement shall begin on the date hereof.

Parts of this website offer an opportunity for users to post and exchange opinions and information in certain areas of the website. Conadi Imob Construct S.R.L. does not filter, edit, publish or review Comments prior to their presence on the website. Comments do not reflect the views and opinions of Conadi Imob Construct S.R.L.,its agents and/or affiliates. Comments reflect the views and opinions of the person who post their views and opinions. To the extent permitted by applicable laws, Conadi Imob Construct S.R.L. shall not be liable for the Comments or for any liability, damages or expenses caused and/or suffered as a result of any use of and/or posting of and/or appearance of the Comments on this website.

Conadi Imob Construct S.R.L. reserves the right to monitor all Comments and to remove any Comments which can be considered inappropriate, offensive or causes breach of these Terms and Conditions.

You warrant and represent that:

  • You are entitled to post the Comments on our website and have all necessary licenses and consents to do so;
  • The Comments do not invade any intellectual property right, including without limitation copyright, patent or trademark of any third party;
  • The Comments do not contain any defamatory, libelous, offensive, indecent or otherwise unlawful material which is an invasion of privacy
  • The Comments will not be used to solicit or promote business or custom or present commercial activities or unlawful activity.

You hereby grant Company Name a non-exclusive license to use, reproduce, edit and authorize others to use, reproduce and edit any of your Comments in any and all forms, formats or media.

Hyperlinking to our Content

The following organizations may link to our Website without prior written approval:

  • Government agencies;
  • Search engines;
  • News organizations;
  • Online directory distributors may link to our Website in the same manner as they hyperlink to the Websites of other listed businesses; and
  • System wide Accredited Businesses except soliciting non-profit organizations, charity shopping malls, and charity fundraising groups which may not hyperlink to our Web site.

These organizations may link to our home page, to publications or to other Website information so long as the link: (a) is not in any way deceptive; (b) does not falsely imply sponsorship, endorsement or approval of the linking party and its products and/or services; and (c) fits within the context of the linking party’s site.

We may consider and approve other link requests from the following types of organizations:

  • commonly-known consumer and/or business information sources;
  • dot.com community sites;
  • associations or other groups representing charities;
  • online directory distributors;
  • internet portals;
  • accounting, law and consulting firms; and
  • educational institutions and trade associations.

We will approve link requests from these organizations if we decide that: (a) the link would not make us look unfavorably to ourselves or to our accredited businesses; (b) the organization does not have any negative records with us; (c) the benefit to us from the visibility of the hyperlink compensates the absence of Conadi Imob Construct S.R.L.; and (d) the link is in the context of general resource information.

These organizations may link to our home page so long as the link: (a) is not in any way deceptive; (b) does not falsely imply sponsorship, endorsement or approval of the linking party and its products or services; and (c) fits within the context of the linking party’s site.

If you are one of the organizations listed in paragraph 2 above and are interested in linking to our website, you must inform us by sending an e-mail to Conadi Imob Construct S.R.L.. Please include your name, your organization name, contact information as well as the URL of your site, a list of any URLs from which you intend to link to our Website, and a list of the URLs on our site to which you would like to link. Wait 2-3 weeks for a response.

Approved organizations may hyperlink to our Website as follows:

  • By use of our corporate name; or
  • By use of the uniform resource locator being linked to; or
  • By use of any other description of our Website being linked to that makes sense within the context and format of content on the linking party’s site.

No use of Company Name’s logo or other artwork will be allowed for linking absent a trademark license agreement.

iFrames

Without prior approval and written permission, you may not create frames around our Webpages that alter in any way the visual presentation or appearance of our Website.

Content Liability

We shall not be hold responsible for any content that appears on your Website. You agree to protect and defend us against all claims that is rising on your Website. No link(s) should appear on any Website that may be interpreted as libelous, obscene or criminal, or which infringes, otherwise violates, or advocates the infringement or other violation of, any third party rights.

Reservation of Rights

We reserve the right to request that you remove all links or any particular link to our Website. You approve to immediately remove all links to our Website upon request. We also reserve the right to amen these terms and conditions and it’s linking policy at any time. By continuously linking to our Website, you agree to be bound to and follow these linking terms and conditions.

Removal of links from our website

If you find any link on our Website that is offensive for any reason, you are free to contact and inform us any moment. We will consider requests to remove links but we are not obligated to or so or to respond to you directly.

We do not ensure that the information on this website is correct, we do not warrant its completeness or accuracy; nor do we promise to ensure that the website remains available or that the material on the website is kept up to date.

Disclaimer

To the maximum extent permitted by applicable law, we exclude all representations, warranties and conditions relating to our website and the use of this website. Nothing in this disclaimer will:

  • limit or exclude our or your liability for death or personal injury;
  • limit or exclude our or your liability for fraud or fraudulent misrepresentation;
  • limit any of our or your liabilities in any way that is not permitted under applicable law; or
  • exclude any of our or your liabilities that may not be excluded under applicable law.

The limitations and prohibitions of liability set in this Section and elsewhere in this disclaimer: (a) are subject to the preceding paragraph; and (b) govern all liabilities arising under the disclaimer, including liabilities arising in contract, in tort and for breach of statutory duty.

As long as the website and the information and services on the website are provided free of charge, we will not be liable for any loss or damage of any nature.

Our Cookie Policy

Please read this cookie policy  carefully before using www.conadi.ro website operated by  Conadi Imob Construct S.R.L.

What are cookies?

Cookies are simple text files that
are stored on your computer or mobile device by a website’s server. Each cookie
is unique to your web browser. It will contain some anonymous information such
as a unique identifier, website’s domain name, and some digits and numbers.

What types of cookies do we use?

Necessary cookies

Necessary cookies allow us to offer
you the best possible experience when accessing and navigating through our
website and using its features. For example, these cookies let us recognize
that you have created an account and have logged into that account.

Functionality cookies

Functionality cookies let us operate
the site in accordance with the choices you make. For example, we will
recognize your username and remember how you customized the site during future
visits.

Analytical cookies

These cookies enable us and
third-party services to collect aggregated data for statistical purposes on how
our visitors use the website. These cookies do not contain personal information
such as names and email addresses and are used to help us improve your user
experience of the website.

How to delete cookies?

If you want to restrict or block the
cookies that are set by our website, you can do so through your browser
setting. Alternatively, you can visit
www.internetcookies.org, which contains
comprehensive information on how to do this on a wide variety of browsers and
devices. You will find general information about cookies and details on how to
delete cookies from your device.

Contacting us

 

If you have any questions about this policy
or our use of cookies, please contact us at

office@conadi.ro

Let's talk!

Drop us a line here

Real Estate Consultant

Candidatul Ideal

Ești un spirit întreprinzător și ești atras de domeniul Real Estate? Perfect!

Conadi își mărește echipa și caută noi colegi.

De mai bine de 25 de ani am dezvoltat un colectiv omogen de profesioniști fiind pasionați de ceea ce facem și dornici de a progresa în fiecare zi. Căutam persoane entuziaste cu experiență în domeniul imobiliar, pasionate de Real Estate și cu dorință de dezvoltare continuă.

Dacă ești o persoană punctuală, independentă, responsabilă, gândești pe termen lung, te așteptam în echipa noastră.

 

Descrierea jobului

Candidatul Ideal va trebui să se regăsească în descrierea de mai jos:

· Persoană cu spirit antreprenorial bine conturat, capabil să abordeze provocările din domeniul imobiliar și să găsească soluțiile potrivite;

· Persoană cu dorință de cunoaștere și deschis la învățare continuă;

· Experiență de minim 6 luni în Real Estate constituie avantaj dar nu este un criteriu obligatoriu. Oferim oportunități egale pentru cei cu potențial și entuziasm.

· Abilități de prioritizare a sarcinilor, de comunicare, de negociere și persuasiune;

· Persoană dinamică, sociabilă, adaptabilă, cu inițiativă, loială, serioasă, rezistentă la stres și capabilă să gestioneze situațiile neprevăzute cu profesionalism;

· Persoană implicată, hotărâtă, motivată de reușite financiare și orientată către rezultat;

· Spirit de observație, capacitate de înțelegere, capabil de a veni cu propuneri și soluții punctuale;

· Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare (profil economic, juridic, arhitectura sau construcții – constituie avantaj);

· Nivel avansat în utilizarea aplicațiilor tip MS Office (Word, Excel, Outlook);

· Cunoașterea la nivel scris/conversațional a cel puțin unei limbi străine (de preferat Limba Engleză);

· Permis de conducere categoria B.

 

Cerințele Postului:

· Prospectarea pieței imobiliare și identificarea de proprietăți;

· Administrarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi;

· Evaluarea corectă a cererilor clienţilor şi întocmirea de oferte;

· Discută cu proprietarii pentru a identifica caracteristicile proprietății și condițiile de vânzare/închiriere;

· Vizionarea proprietăţilor în vederea obținerii informaţiilor complete şi promovarea imobilelor;

· Planificarea activitătii de vânzare şi a celorlalte activităţi implicite;

· Pregăteşte documentele necesare tranzacţiei, se implică activ şi urmăreşte finalizarea acesteia;

· Negocierea Contractelor de Prestări Servicii;

· Vânzarea/închirierea de imobile în București și Ilfov;

· Follow-up în permanență cu privire la clienții companiei;

· Participarea la întâlniri, evenimente de profil, etc.;

· Pregătirea și prezentarea de oferte, analize de piață, contracte etc.;

· Informarea constantă a clienților și identificarea necesităților acestora;

· Acordă consultanţă clienţilor privind condiţiile pieţei, preţuri, aspecte legate de actul de vânzare-cumpărare;

 

De ce să te alături echipei Conadi?

· Un mediu de lucru plăcut și modern, într-un birou situat în zona Herăstrău;

· Oportunități de dezvoltare atât pe plan profesional cât și personal;

· Remunerație strict bazată pe comisioane astfel energia și efortul depuse sunt direct proporționale cu veniturile realizate;

· De asemenea, vei beneficia de suport profesional permanent. Vei avea ocazia să participi la training-uri specializate pe domeniul tău de activitate.

· Beneficiezi de suport în domeniile juridic, legal și birocratic având parte de instrumente de marketing menite să te ajute în promovarea portofoliului de proprietăți.

· Promovare portofoliului prin campanii plătite în mediul online și platforme cu profil imobiliar;

trimite cv-ul aici

Real Estate Consultant

The ideal candidate

Are you an entrepreneurial spirit and also attracted to the Real Estate market? Perfect!

Conadi is expanding its team and looking for new colleagues.

For over 25 years, we have developed a cohesive team of professionals who are passionate about what they do and eager to progress every day. We are looking for enthusiastic people with field experience, passionate about Real Estate and with a desire for continuous development.

If you are punctual, independent, responsible, think long-term, we welcome you to our team.

Job Description

The ideal candidate should align with the description below:

A person with a well-defined entrepreneurial spirit, capable of tackling challenges in the real estate field and finding suitable solutions.

A person with a desire for knowledge and open to continuous learning.

A minimum of 6 months of experience in Real Estate is an advantage but not a mandatory criterion. We offer equal opportunities for those with potential and enthusiasm.

Skills in task prioritization, communication, negotiation, and persuasion.

A dynamic, sociable, adaptable, initiative-taking, loyal, serious, stress-resistant person capable of handling unforeseen situations professionally.

An involved, determined person motivated by financial success and result-oriented.

Observant, with a capacity for understanding, able to provide specific proposals and solutions.

Completed or ongoing higher education (economic, legal, architecture, or construction profile – an advantage).

Advanced level in using MS Office applications (Word, Excel, Outlook).

Written/conversational knowledge of at least one foreign language (preferably English).

B category driving license.

 

Job requirements:

Prospecting the real estate market and identifying properties.

Managing and developing client portfolio.

Accurately assessing client requests and preparing offers.

Communicating with property owners to identify property features and sales/rental conditions.

Viewing properties to gather complete information and promoting real estate.

Planning sales activities and other related activities.

Preparation of necessary transaction documents, actively involving and ensuring their completion.

Negotiation of Service Contracts.

Selling/renting properties in Bucharest and Ilfov.

Constant follow-up with the company’s clients.

Participation in meetings, profile events, etc.

Preparation and presentation of offers, market analyses, contracts, etc.

Constantly informing clients and identifying their needs.

Providing consultancy to clients regarding market conditions, prices, and aspects related to the sales-purchase process.

 

Why join Conadi team?

A pleasant and modern working environment in an office located in Herăstrău area.

Opportunities for professional and personal development

Remuneration is strictly based on commissions, so the energy and effort invested are directly proportional to the income earned.

Additionally, you will benefit from ongoing professional support. You will have the opportunity to participate in specialized training in your field of activity.

Support in legal, and bureaucratic domains, with marketing tools to help you promote the property portfolio.

Portfolio promotion through paid campaigns online and platforms with a real estate profile.

 

SEND YOUR CV HERE

Head of Property Management

Profilul business pentru rolul de Head of Property Management :

Candidatul ideal are experiență în domeniu de cel puțin 5 ani. Acesta este un rol cheie pentru companie, prin urmare noul coleg trebuie atât să administreze portofoliul existent al clienților, cât și să-l extindă. Valorile canditatului trebuie să coincidă cu cele ale CONADI: respect, încredere și capacitatea de a încheia parteneriate transparente atât cu personalul, cât și cu clienții.

Noul coleg va avea rolul de a:

  • Administra și extinde atât portofoliile clienților, cât și pe cele are proprietăților;
  • Coordona echipa și a se asigura că toate obiectivele sunt atinse;
  • Identifica posibilele oportunități de business;
  • Analiza tendințele pentru a identifica oportunități de implementare a strategiilor de reducere a costurilor în toate activitățile, gestionând, în același timp, riscurile care se ivesc în ceea ce privește energia și utilitățile, deșeurile și alte domenii de sustenabilitate cu privire la profilul și strategia companiei;
  • Aranja și a participa la inspecții de proprietate, furnizând feedback proprietarilor;
  • Întocmi contractele de administrare a proprietății și de a întocmi acordurile-cadru cu furnizorii;
  • Implementa și monitoriza bugetul anual al departamentului;
  • Implementa și monitoriza (alături de managerul de proprietate) bugetul taxelor pentru servicii, pentru fiecare proiect.

 

Pentru a fi eligibil rolului de Head of Property Management, cautăm candidați cu un set de abilități esențiale:

  • O experiență vastă de cel puțin 5 ani în afaceri în dezvoltare, atragere de clienți și de proprietăți noi, inovație și oportunități de creștere organică;
  • Expertiză tehnică în toate domeniile de furnizări de servicii, cu înregistrări demonstrabile privind implementarea și conducerea indicatorilor cheie de performanță;
  • O gândire instituțională – bugetul și actele trebuie să fie mereu puse la punct;
  • Abiltăți de customer service;
  • O bună organizare;
  • Abilități de comunicare și de rezolvare a problemelor;
  • O personalitate calmă, imperturbabilă;
  • Ambiția și determinarea de a ținti cât mai sus.

 

Dacă te regăsești în descrierea de mai sus te așteptăm să faci parte din echipa Conadi.

trimite cv-ul aici

Head of Property Management

A great opportunity has arisen for a professional to join Conadi in order to drive and inspire our Property Management Department. If you are up to the challenge, let’s meet and write history together!

Business profile for the Head of Property Management:
The ideal candidate has been around in the industry for at least 5 years. The role will be a key part of the company, therefore the new colleague will manage the existent portfolio of the clients & properties and also grow it, by generating more business. Their values align with this line of business, they pride themselves on respect, trust and they are also able to create a transparent partnership with both staff and clients.

 

As a Head of Property Management, the role will involve:

  • Manage and grow the clients & properties portfolio;
  • Manage the team and ensure objectives are set and met;
  • Identify possible business opportunities;
  • Analyse trends to identify opportunities to develop cost reduction strategies across all activities, whilst managing risk with a particular focus on energy & utilities, waste, and other areas of sustainability regarding the company profile & strategy;
  • Arrange and attend Property inspections, providing feedback to Landlords;
  • Prepare the property management contracts Set up framework agreements with suppliers;
  • Prepare and monitor the yearly department budget;
  • Prepare and monitor (with the property manager) the service charges budget for each project.

 

To be considered for the Head of Property Management role you must have the following essential skills:

  • Measurable experience in growing business through new sales, innovation and organic growth opportunities consistently over at least 5 years;
  • Technical expertise across all areas of service delivery, with demonstrable records of implementing and driving Key Performance Indicators;
  • Have an institutional mindset -> budget and paperwork need to be in order at any time;
  • Great Customer Service skills;
  • Organised;
  • Problem-Solving and strong communication skills are needed;
  • A calm, unflappable person;
  • Demonstrate drive and ambition for success.

In order to be part of Conadi you should be prepared to fully embody the company values & culture based around honesty, kindness and diligence.

SEND YOUR CV HERE

Sales Agent

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam sagittis mi et urna suscipit faucibus. Aliquam vestibulum nulla in nulla ultrices, ac dignissim tortor fringilla. Aenean varius tellus eget vulputate maximus. In auctor dignissim turpis, in convallis enim luctus sit amet. Ut at imperdiet turpis, sed semper nisi.

SEND YOUR CV HERE